درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 18:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14676صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 18 آذر 1393 - 13:01
غدیری ابیانه: روابط عمومی ها به واسطه رسانه ها می توانند بین دستگاه ها و افکار عمومی ارتباط برقرار کنند
مشارکت مردم وابسته به آگاهی و آگاهی وابسته به عملکرد رسانه های گروهی و عملکرد رسانه های گروهی وابسته به عملکرد روابط عمومی ها هستند. لذا باید این تعامل باشد و روابط عمومی ها خوراک و اطلاعات لازم را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدحسن غدیری ابیانه در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا عنوان کرد: «روابط عمومی ها موظف هستند ارتباط بین دستگاه ها و افکار عمومی و مردم را برقرار کنند و طبیعتا رسانه های گروهی وسیله برقراری این ارتباط هستند.»4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


دکتری علوم استراتژیک افزود: « اگر بین روابط عمومی ها و رسانه ها تعامل نباشد، افکار عمومی نسبت به فعالیت ها آگاهی پیدا نمی کند و نظرش برای مشارکت در امور جلب نخواهد شد. هیچ دستگاهی بدون همفکری، همراهی و مشارکت مردم نمی تواند به موفقیت برسد.»


غدیری ابیانه تصریح کرد: «مشارکت مردم وابسته به آگاهی و آگاهی وابسته به عملکرد رسانه های گروهی و عملکرد رسانه های گروهی وابسته به عملکرد روابط عمومی ها هستند. لذا باید این تعامل باشد و روابط عمومی ها خوراک و اطلاعات لازم را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهند.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد